נתניהו: "לא משנה אם מפלגה בימין תקבל מנדט פחות – מוכרחים ליכוד גדול"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "לא משנה אם מפלגה בימין תקבל מנדט פחות – מוכרחים ליכוד גדול"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בכנס בחירות בגבעת שמואל והתייחס למפת המנדטים והגושים: "ליברמן עשה הסכם עודפים אתם והוא מעוניין בממשלת בלגנץ; רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל"

    נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס בחירות שהתקיים הערב (שלישי) בגבעת שמואל, אמר ראש הממשלה נתניהו: "לא ברור שהליכוד ינצח בבחירות".

    לדבריו: "הימין מאבד קולות למפלגות שלא עוברות אחוז חסימה. זה קורה רק אצלנו ולא בשמאל. הליכוד חייבת להיות המפלגה הכי גדולה אחרת הרכבת הממשלה תוטל על "בלגנץ" והם יקימו ממשלת שמאל. לכן זה לא משנה אם מפלגה בימין תקבל מנדט או שניים יותר או פחות, אבל אם חלילה הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה בגלל מנדט אחד או יותר – לא נקים ממשלה. מי שהכריח אותנו ללכת לבחירות (ליברמן) ימליץ על בלגנץ ועשה איתם הסכם עודפים והוא רוצה ממשלת בלגנץ. מי שרוצה שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה ומי שרוצה אותי כראש ממשלה – חייב להצביע רק לליכוד. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל".

    נתניהו אמר עוד: "שמעתי שמפלגת "בלגנץ" מדברת על מי ישב בקבינט. מי ישב שם – לפיד שרוצה לפנות 90 אלף מתיישבים? גנץ שרצה לממש את ההתנתקות במקומות אחרים? אשכנזי שאמר שלא צריכים גדר בגבול עם מצרים? אני מעדיף את הקבינט המנוסה והאחראי שלי. מי שרוצה ממשלת ימין חזקה חייב להצביע רק לליכוד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נתניהו לא צריכים ליכוד גדול.יש לך בובות במפלגה מעל העשרייה הראשונה שרק מצביעים למה שאתה אומר..צריכים מפלגה חדשה עם רעיון כמו זהות שתחדש את האווירה ותביא חיים חדשים למדינה .

    2. 1

      בן גביר יחליף את ליברמן כלשון המוזניים לטובת הימין !
      בקרוב בן גביר יהפוך ל"גביר" ממש !